Söndagsmorgon

Vilken underbar min jag gör.

Godmorgon! Det första jag fick när jag slog upp ögonen var ett gott skratt. & vi vet ju alla att ett gott skratt förlänger livet. Jag tog tag i mobilen & läste ett sms - " Ulla red på Thomas skrev" stod det. Egentligen vet jag inte varför, men i mellanstadiet, vi gick väl i femman, så gjorde vi en låt för att retas. Thomas hade varit på Ullared & fått en grön jacka. Ulla hette vår lärare. Vet inte riktigt hur vi fick till det. Men efter såhär många är är det lika kul. Jag skrattar så jag trillar ur soffan. Solen skiner idag, jag vet inte vad som händer. Jag känner för något socialt. Min kära sambo däremot dissar alla mina förslag. Det enda han vill är att skaffa en 50" teve. Glöm & dröm ;) HAHA! Det har inte blivit speciellt många timmars sömn inatt eftersom lägenheten är sjukt varm & jag sovit & vart vaken om vartannat, stannade på soffan & kännerna har trackasserat mig. Ville börjar bli jobbig. Kattungar är lite jobbiga. Men åh så söta! Tjarååååååå

Kommentarer
Postat av: Sara

apis, du passar i grönt bara så du vet ;)

2009-07-05 @ 22:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0