Varmt varmt varmt

Vad varmt det är här hemma. Nästintill olidligt. Egentligen ska man väl inte klaga? Sommaren är ju snart slut. & hur mycket sol fick vi? Det känns som dagarna bara springer iväg. Ibland hinner jag inte ens reflektera över vad det är för dag & så helt plötsligt är det en ny vecka. Jag minns hur sakta jag tyckte att tiden gick då jag var yngre. Sommarloven kändes som en evighet. Men jag antar att tiden bara går snabbare ju äldre man blir. Tänk, snart är man gammal & grå. Nu ska jag försöka pilla i mig något ätbart, igår blev det minsann bara kakor. Nu behöver jag lite energi :) Svårt att komma på något, inget känns lockande. Värmen påverkar en så konstigt tycker jag.

Avslutar detta inlägg med ett asgarv, bara för att. & hoppas att ni får en fortsatt fin lördag. För det ska jag ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0