6 juni

Ikväll blir det Stinas kyckling med ris & bearnaiesås. Men det får bli efter bastun :) Ska försöka ta mig iväg, men det känns som att jag ska somna sittandes. MÅSTE hålla mig vaken. Det känns som höst. Det är rått & kallt, fifan. Vad passar då bättre än en varm sittning i bastun? :D

Idag är det Sveriges nationaldag. Hur firar du? Jag tycker att vi är dåliga på att fira. Men vad finns att göra liksom? Trots att detta är Sveriges nationaldag tänker jag på EN speciell person idag. Min kära bror. Detta är hans dag. Jag minns idag för några år sedan då han anlände & Niklas & jag bakat kladdkaka & Niklas gjorde ett hjärta i florsocker på. Åh.

Kommentarer
Postat av: sarase

Haha skämtar du, komiskt då! Då e du 86a? Det e jag med..men jag börja ett år tidigare därföre det 5 år sedan studenten =)



Haha rolig du är...ja 3 kärringar är det nog iaf. Men en brukar alltid vara trevlig iaf även om de inte slänger ut tider som man vill =) Sen finns det 1 som är precis körd i huvudet. KLOCKAN TRE kärringen som bara skriker i örat på en och beter sig oförskämt hela tiden! Nae blää!



Fan va glad jag blir att du fick komma dit och att de hjälpte dig. Jag har alltid haft manliga läkare när jag varit där.. Hur känns det då att bli sjukskriven 2 veckor?Kommer det räcka tror du eller du kanske inte kan svara på det nu`?



På tal om en annan sak... din pojkvän Niklas..han råkar inte ha gått på Djäkneparksskolan? Känner nämligen igen honom...



Ikväll skulle jag/ska jag gå ut med en tjejkompis. Men huvudet vill inte som jag..så jag får se hur det blir. Hoppas ni får det mysigt ikv!



2009-06-06 @ 17:25:23
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0