Bara för att

mitt internet krånglar envisas jag med att sitta här. Jag leker teknisk & försöker fixa det. Har nog gått igenom allt på datan nu för att hitta en lösning. Så frustrerande, jag har verkligen inget tålamod. Min sambo har skrattat gott åt mig när jag nästan slitit av mig håret av ilska. Men det bjuder jag på. Nu har det fungerat i 24 minuter. REKORD. Hoppas att mina försök till att vara datafixare gjorde någon nytta. Imorgon vill jag surfa problemfritt.
Hör ni regnet? Det är faktiskt lite mysigt. Det får gärna regna på nätterna - bara solen lyser på mig på dagarna. Det värsta är att när regnet smattrar mot rutorna så blir man kissnödig. Blir ni det? Kanske bara är inbillning. HAHA ^^ Nej hörni, nu ska jag mysa med Gäddan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0