Blah

Åh, jag fick ett efterlängtat telefonsamtal från pullan :) Vi har planerat en utgång nästa månad & ni får inte följa med! Hah ^^ Nästa vecka ska vi äta glass om det är fint väder & Engla vill också följa med. Är det däremot dåligt väder kanske det bli kinamat? Hursomhelst blir det inga äpplen - blah!

Min söting är iväg IGEN. Nog för att det är skönt med lite egentid ibland, men idag har han varit mer borta än hemma. Det är faktiskt så illa att jag saknar den jäkeln. Fast jag måste dela med mig lite. Han är & umgås med en vän i nöd :) & jag klarar mig bra ensam. Jag har ju katterna & din gata på i bakgrunden. Så bra musik! Inte en enda dålig låt spelas.

Vad har jag fått ut av denna dag? Diskat, rensat avlopp, solat, köpt busskort, kollat tågtid, pratat med Jonna, fikat med andra Jonna, tvättat, duschat, bläddrat lite i VR & pysslat i lägenheten med det ena efter det andra i snigeltakt. Jag är ändå nöjd med det jag fått uträttat. JAG ÄR UTTRÅKAD! Rastlös men orkeslös på samma gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0