Changes



En gammal goding. Nostalgi. Maria, jag har tänkt på dig idag. Hoppas det gick vägen. Du kan väl ringa mig sen?

Jag tog mig iväg & skulle träna, var sjukt taggad. MEN då var det inga maskiner alls kvar på hälso. Bah. Kanske blir badhuset imorgon istället. Jag måste komma igång med nåt. & RUTINER. Det pratade jag & B mycket om idag. Mycket om att inte åtegå till arbetet heller efter sjukskrivningen, men jag får se hur det blir. Tar en dag i taget. Imorgon är det läkarbesök. Håll tummarna för att jag inte får en massa piller utskrivet! För sånt tjafs vill jag inte ha, tror inte på det - utan att man ska "jobba" med det som är ett problem istället. Vi var precis i affären & jag blev så lycklig. Hittade Toms choklad. Klart godare än Marabou. Dessutom köpte vi en såndär leksak i automaten. En slemmig hand som vi jagar katterna med. Vi spelade badminton i vår lilla lägenhet en stund också.

Vad jag är glad för det jag har i mitt liv. Framförallt min underbara sambo. & Maria, min ängel. Katterna har också en viktig del eftersom de livar upp stämningen & ger så sjukt mycket kärlek. Tacksamhet också för mammaJonna som finns där, alltid. & Rebecka som alltid ställer upp & som jag kan ringa OAVSETT vad klockan är. & knasJonna som försöker få mig på andra tankar & peppar mig. & mamma, pappa & lillen, mitt eget kött & blod. & Saris, den kloka kvinnjäveln som lyser upp den mörkaste dagen. Tackvare er alla klarar jag motgångarna bättre :)

Kommentarer
Postat av: Sara

-sjunger- För hon är kvinnan som gör allt för att göra mig lycklig! :D Du är bäst ida isbjörn. Remeber, om det regnar låt det regna. Häll bara vatten från kran i håret och gör det bästa av det. ;) jag är med dig.

2009-06-04 @ 23:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0