Hejhejhej Moa & Leila

(Sara säger: Leila & Moa tror att du är min låtsaskompis, att jag hittat på dig.)

HAHAHA! Jag är påriktigt. HALLÅ? Jag heter Ida & bor nästan på Kungsgatan. Jag är så levande jag kan vara, jag äter, skiter & sover som alla vanliga människor - men tränar det skippar jag helst. Jag bor framför min data mestadels, där jag konverserar med Sara på msn. Vi har samma sjuka humor! Min data & jag bor tillsammans med en karljäkel & två tokiga katter & om jag ska vara ärlig har Sara aldrig varit här. :$ Bara utanför i Tonihajs bil med regnet smattrandes mot rutorna & omgiven av ilskna bilister som inte kunde köra bil. Herman var med oss i bilen. Fick ni smaka Herman, eller åt Sara upp hela själv den jäkeln? HAHAHA! Om ni vill kan ni få nypa mig i kinden så som gamla gör, så ni vet att jag är verklig :D

Kommentarer
Postat av: sara

AHAhah YEEEEEEEEEEs. -sjunger Kristina från Duvermåla- du måste finnas du måste hur kan du då övergeeeee mig? Jag vill nypa din kind? får jag? säg jag fååår!?

2009-06-10 @ 23:44:41
Postat av: sara

Ida/Sara. Snart kommer någon inse att jag svarar till mig scheilv. Att jag skapat 2 bloggar en pepsi o en fittdjur att jag växlar sinsemellan och aldrig får nog. Jag kanske inte har alla bitar på plats? :|

2009-06-10 @ 23:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0