Hur snygg är inte Leila?



Bild: Lånad.

Jag har inte något brinnande intresse för varken matlagning eller bakning. Det har vara kul ibland, när lusten faller på vilket inte blir alltför ofta. Att titta på när någon lagar mat eller bakar på alla de program som finns kan väl vara inspirerande. Ibland. Det blir mest zappande. Men när Leila syns i rutan fastnar jag ofta. Inte för att jag är intresserad av mat eller bakverk. Inte heller för att jag är intresserad av kvinnor. MEN vilken utstrålning kvinnan har! Sjukt snygg. Hon är snyggare än alla supermodeller. Det är något speciellt med henne, hennes ögon. Hon har DET. & hon är kurvig. Vad tycker ni om Leila?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0