Inne i matchen

Nu regnar det, fan :( Jag sitter inne i soffan under mitt sköna duntäcke, så varför sörja vädret egentligen? ^^ Jo, för att det är juni. Det är officiellt sommar nu! Då ska det vara strålande sol. Jämt. & VARFÖR LIGGER SVERIGE UNDER, VA? Tror ni att vi har någon chans att ta hem detta, nationaldagen till ära? Jag hoppas. :) Ser ni matchen btw?

Ni är sämst på att kommentera. Jag säger ofta att jag skriver för min egen skull, men om jag inte hade några läsare skulle jag troligtvis inte tycka det var lika kul att blogga. Så jag gör det med andra ord för er också ;) Så enkelt är det. Något måste ni väl ha att skriva? Åsikter, synpunkter, önskemål, klagomål? NÅT?! Anything. Kommentera mera.

Vad sägs om frågestund? Eller hjälp mig med inspirationen, vad ska jag blogga om? Jag har egentligen ingen specialitet. Jag är inte proffs vad gäller varken hår, smink eller kläder. Det enda jag är bäst på är att vara jag. Fråga vad du vill. . .


Vi börjar lite lätt. Vem är du som läser min blogg? Hur gammal är du & vart bor du? Hur hittade du min blogg? Berätta något kul om dig själv. Var lite aktiv :)


Regnet öser ner. Jag tycker synd om er som sitter på någon uteservering. HAHA. Skadeglädje. Ska återgå & vara lite aktiv i matchen här hemma i min soffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0