Jag är inte Brittafitta

Min vän Kurre är så jäkla elak. & nu verkar det inte bättre än att Sara & han är i masskopi trots att dom är främlingar för varandra. JAG ÄR INGEN JÄVLA BRITTA PERSSON. Jag är Ida.



Där ser ni - IDA. Ingen Brittafitta. Om jag får vara elak så tyckte jag att hon var ful & jag är så mycket snyggare. Det som är så skönt med Sara & Kurre är att de får mig alltid att skratta under våra msnkonversationer. Jag älskar det bubblande skrattet de ger mig, som inte går att kontrollera. Jag låtsas att jag är arg, men egentligen skrattar jag så att min sambo undrar VAD som är så jäkla kul. Men han fattar inte. Det gör ingen :) & det förstör ju själva grejen om man ska förklara vad man skrattar åt, när det inte går att förstå ändå.

Kommentarer
Postat av: sara

Britta! förlåt.. Ida? eller britta? jag är så förvirrad vem är vem, är det samma eller har även du en kluven personlighet, jag tror du har!Men vännen, med facit i hand.. Kunde du inte valt ett snyggare namn än Britta? :S

2009-06-11 @ 23:42:58
Postat av: Martina

Hej och hå!!

Ingen BRITTAfitta här inte!!



Vacker du är på bilderna gumman!!

2009-06-12 @ 00:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0