Ohmygod

Såhär dåligt har jag aldrig någonsin mått. & trots en kul kväll känner jag såhär i efterhand. Aldrig igen! Det är inte värt det. Egentligen tycker jag inte att jag drack speciellt mycket men det tyckte uppenbarligen min lilla kropp. Jag kom hem halv sex imorse. Efter att ha gått barfota. & jag stod bra länge ute i regnet & väntade på  en jävla taxi med bår i. Rebecka ramlade & hennes knä gick sönder. :S Jag sov & sov & sov & sov. Klockan 21 nu ikväll steg jag upp. Då kunde jag gå rakt utan att känna mig illamående. Men huvudvärken dödar mig snart. Åh :( Jag känner att jag inte orkar blogga just nu. Måste försöka bli människa. På midsommar kör jag på NYKTERT. Alkohol är ett jävla gift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0