Sol

Vilket fint väder! Jag var ute på morgonpromenad med Amanda för typ en timma sen. Solek sken redan då & det var riktigt behagligt ute. Det kommer nog bli kanonväder idag. Jeppe är inte överförtjust i att ha hund här, men Bob stör det inte. Han tycker om Amanda :) Nu är det dags för mig att knalla ner mot stan för en intervju. Känner mig nervös. För jag vet inte hur jag skulle kunna förbereda mig på detta. Har ingen aning om vilka frågor som ställs. Jag får hålla tummarna riktigt hårt & bara hoppas att det går vägen :)

Uss, vad jag avskyr dendär gnagande känslan av oro & ångest. Riktigt obehagligt. & hjärtat bara skenar iväg. Suck! Nu orkar jag inte med detta längre. 3 dagar kvar tills jag ska träffa B. Idag ska jag återigen ringa vårdcentralen. & nu får de fan ge mig en tid, för jag orkar inte detta längre. Jag vill kunna njuta av att sommaren snart är här. Jag vill ha orken & lusten tillbaka.

Ha en fin dag hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0