Uppdatering från gårdagen

Vad jag varit off då. Inte så konstigt. Begav mig ut skapligt i parken igår & lapade sol, pappa ringer & jag ser honom i parken så vi snackade lite skit tills det var dags för avfärd. Vi skulle en sväng till Blacka för att träffa Lillen & bada i Mårn :) Jag tog mig ett dopp men Niklas var en badkruka! ^^ Efter några timmar där åkte vi till mamma som inte var hemma så då blev det ett promenad för att hämta hundarna & sedan fick jag kolla på när Niklas & Robin spelade crossspel på x-box. Magen började kurra ordentligt, då blev det en Marinara på domino. Grabbarna drack cider & öl :) När vi var mätta & belåtna blev det inhandling av groggvirke & bort till Sågvägen igen. Där blev vi kvar till klockan två inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0