What

245 SIDVISNINGAR bara sådär :O What?! Men endast en bråkdel besökare. Märkligt.

Åh, jag känner mig liiite bränd. Solat i parken idag i 3-4 timmar. Solen tar verkligen. Damn vad jag blivit brun & fin. Imorgon ska jag passa på att sola igen eftersom vädret nästa vecka inte ska bli mycket att hurra för. Just nu kollar vi på det okända, kom precis hem efter en sväng med bilen. Inhandlat massa saker till katterna. Koppel, kattmynta + kattmyntaspray, "parfym" till kattlådan, klösbräda & bäbismat :) Därefter bar det av till Ö&B för lite kattsand, deo, gelé, sköljmedel & sånt. Sedan kurrade våra magar & vi hamnade på sibylla. & på hemvägen körde jag bakom en vrålsnygg ferrari :$ Straxt blir det en dusch & massa body lotion på min törstande hud. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0