Förlåt kvinnor!

I nya VR läste jag att 17% av läsarna skäms eller mår dåligt över sitt underliv. Jag tyckte först synd om dessa procent som känner så. Men så sant som det är sagt - lika många tjejer som det finns i Sverige lika många varianter på snippor, fittor, vaginor, muttor & underliv finns det.

Sex & relationsexperten Hannah mässar "ALLA FITTOR ÄR FINA FITTOR". Förlåt mig, kvinnor - men jag kan inte hålla med. Fittan är som vi alla vet till för att kissa med, bli med barn, föda barn & för att njuta av beröring. Hannah har rätt i att det är den ballaste uppfinningen som finns & inte någon modeaccesoar.

Men jag kan inte hålla med om att alla fittor är fina fittor. Jag är inte pryd eller fin i kanten. Men att ni fotograferat 25 fittor & visar upp dem i tidningen, det var lite för mycket för mig. Det var mer än jag ville se, ändå kunde jag inte sluta titta. & ännu värre, jag kunde inte sluta skratta åt hur fula många av fittorna faktiskt var.

Det var väldigt stora variationer färg & storleksmässigt. Vissa hade värsta buskarna! & vissa blygdläppar hängde så långt utanför att jag inte kunde se det fina med dem. Jag tycker fortfarande att det är synd om dessa procent som skäms över sina fittor - men gråt inte, det finns hjälp att få. Jag har hört talas om plastik-kirurgi.

För hur Hannah än mässar om att ALLA FITTOR ÄR FINA FITTOR så går våra åsikter isär. Era fittor är fula!




Min vän Jonna säger: AHAHAHA Jag höll på att smälla av när jag öppnar tidningen och möts av dessa groteska fittor. Jag skrattade så jag tjöt samtidigt som jag blev så förbannat äcklad. Det fanns ju allt från baconfittor till myrsloks-liknande varianter. USH! & inte en enda kan jag kalla vacker.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, ibland är ju du så jävla skön! :D

2009-03-20 @ 16:18:33
URL: http://annajennie.blogg.se/
Postat av: Jonna

AHAHAHA Jag höll på att smälla av när jag öppnar tidningen och möts av dessa groteska fittor. Jag skrattade så jag tjöt samtidigt som jag blev så förbannat äcklad. Det fanns ju allt från baconfittor till myrsloks-liknande varianter. USH! & inte en enda kan jag kalla vacker.

2009-03-20 @ 16:24:46
URL: http://gliittertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0