Så typiskt.

Eftersom jag inte kunde somna inatt pga sjuka magsmärtor stängde jag av mobilen för att få sova ostört. När jag vaknade & satte igång mobilen hade jag fått ett sms från min bror som undrade om vi kunde ses idag. Men det var ungefär 5 timmar innan jag vaknade :) Fick också ett ifrån Jonna som hade vägarna förbi imorgon & undrade om jag hade tid för en fika. Nu har jag varit ledig i 3 dagar & ingen har hört av sig. & när jag är upptagen då kan andra. Skit! Jag ska jobba ikväll 4 timmar & stängningen.  & imorgon ska jag också jobba precis på de tider så att det krockar med Jonnas föreslagna fika. ^^ Jag blir så ledd på detta!

Det snöar ute, idag igen. Jag tycker det är förbannat deprimerande. Jag har precis kollat Get rich or die tryin´. Missade de 20 sista minuterna då den gick på teve. & min sambo tyckte minsann att jag skulle se det. Jag älskar fifty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0