Uppdatering & svammel

Jag fastnade vid datan trots att det är solsken & blå himmel ute. Var tvungen att kolla om det fanns några nya jobb att söka & visst fanns det jobb. Jag har sökt 4 stycken idag & håller tummarna för att få positiv respons av någon :) Vill verkligen ha ett heltidsjobb nu! Som ni vet är jag less på mitt nuvarande jobb, men dåliga tider & sjukt dålig lön. Jag är jämt trött & hinner inte ställa om mig. Min dygnsrytm är helt fucked-up. Ärligt talat känns det ungefär som att ha ett heltidsjobb eftersom så mycket tid går bort för sömn eller att vara på dåligt humör eftersom jag känner missnöje. Går inte detta vägen så ska jag söka en utbildning & förhoppningsvis börja i augusti. Helst vill jag ha ett heltidsjobb & kunna unna mig kläder & annat kul :) Skulle vilja köpa lite saker till lägenheten & fixa till också. & det skulle vara fint med ett heltidsjobb eftersom jag har slorslagna planer för September. Fast å andra sidan så är det värt att leva på snabbmakaroner, skippa godis & läsk - bara för att :) Iiih! Jag glömde att berätta att jag skar sönder halva mitt finger när jag skulle skära i mitt balderbröd inför picknicken på taket.  Ringde min älskling men han ville inte plåstra om mig, så det fick jag göra själv. Det blev ett fint grönt plåster med fjärilar på. Jag har fjärilar i magen också. Vårkänslor. Samtidigt som jag känner total lycka över att äntligen vara hel igen. Aw.

Den här låten tycker jag att ni ska lyssna på. Så skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0