Uteliggare & kissöversvämning.

Började 21.30 i lobbyn efter en halvtimma var det dags att städa toaletter. En skulle vara låst & färdigstädad, men när jag kommer dit är 3 stycken låsta. WHAT(!) tänkte jag & sprang för att höra efter. De beordrade mig att knacka på ifall det skulle vara någon därinne, jag fick inget gensvar. Började städa den ena toaletten & skulle börja med den andra när jag var klar, öppnar dörren i godan ro & fick en hjärtattack när jag ser någon sovande på toastolen. Livrädd smällde jag igen dörren & sprang för att hämta någon som skulle försöka få ut denna person. Men det var förgäves. Uteliggaren hade suttit & supit sig redlös, så det var bara att ringa polisen. De fick dra/bära ut honom för han kunde inte stå på sina ben. Kvar stod jag med minst 2 cm vätska på golvet. Kiss, alkohol & vatten som läckt ifrån toaletten. Najs! :S


Kommentarer
Postat av: Emelie.

Fy va vidrigt!:S

2009-03-12 @ 18:26:29
URL: http://skitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0