Jag & det jävla bilbatteriet

Mygod. Jag gick till ektorp typ för att hämta ett bilbatteri på firman. Det var så sjukt tungt, men jag envisades med att fortsätta. Kändes som att mina armar skulle gå av. Tillslut gav jag upp & satte mig i åbackarna , men envis som jag är gav jag mig fan på att komma en liten bit till & det gjorde jag. Till en gräsplätt framför kyrkogården bredvid fängelset. Där däckade jag ihop i solskenet :) Mina armar ville helt enkelt inte mer. Älskling som stod i duschen kom för att bära det jävla batteriet den sista biten. Han som inte trodde att det var SÅ tungt fick nu känna själv. Det värsta av allt var när vi kopplade i det i bilen & den fortfarande var stendöd. All denna kraftansträngning helt förgäves. Jag blev riktigt lack & tappade lusten till allt. Det fick bli en äcklig kebabtallrik istället för grillat på landet. Jag hade sån lust att sparka sönder bilhelveten. Men stolt är jag över att jag bar det jävla skitbatteriet så långt iallafall. Trots att det var helt i fucking onödan! KUKFITTA liksom! Bah. ¤¤R(%)&YO(¤(/?=(/=(/?=(?/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0