Dagens feting lavett

Till människan som tillät sin hundjävel bajsa på trottoaren. Klantig som jag är halkade jag nästan & satte mig pladask på skiten, tack gud för min balans som väger upp klantigheten. Stackars mina nya vita skor.

Den fetaste utskällning till idioter som inte har trafikvett. Jag skulle svänga vänster & det var totalstopp i en evighet för att människor inte stannar vid gult & rött utan fortsätter rulla så det blir tjockt. Vad är erat jävla problem seriöst? Tagga ner & andas en sekund så har klumpen löst upp sig liksom! Dessutom till dig som skulle vänster från det hållet jag skulle vänster in på & inte stod i din kärbana utan den jag skulle in på - HOPPAS DU DÖR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0