Idiot

Det värsta jag vet är idiotmänniskor. Nu tänker jag inte nämna varken namn eller varför. Ville egentligen bara få ur mig lite ilska innan jag ska sova. Det bästa är kanske att sopa rent framför sin egen dörr innan man hackar på andra. Men du är ju totalt efterbliven & tänker bara på digsjälv. Hur perfekt tror du att du är? Jag ska tala om för dig att du är värdelös. Inte ens om du vore den sista människan på jorden skulle jag beblanda mig med dig. Idiotidiotidiot. Världen skulle vara så mycket bättre utan dig. & varför kanske du kan räkna ut själv? Fyfan för dig. Det du inte förstår är att detta gör störst skada på någon annan än den du har för avsikt att skada. Gör världen en tjänst, kliv av.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0