Måndagsuppdatering

Nu är magen mätt, idag blev det pizza eftersom magen skrek efter mat. Vi kom hem från svärmor för en stund sedan. Hon var på strålande humör & spelade rock för oss :) Dessförinnan har jag pluggat på bagarstugan tillsammans med Elin & en kaffe latte. Jag vet inte om det blev så mycket pluggande, mest prat men det var supertrevligt. Känns som vi är så gott som klara nu iallafall. Skönt!

Hakade på Niklas ner till optikern också för att skaffa solbrillor till honom, vilket är ett måste ett år framöver de fina dagarna för hans del. Jag testade vanliga bågar & hittade ett par perfekta. Rosa. Så nu måste jag hitta en synfel också ;) Eller så skaffar jag brills iallafall? Jag har alltid velat ha glasögon. & jag passar verkligen i det.

Härnäst väntar en dusch, jag ska försöka få ur lite av färgen. Gick över tiden igår eftersom duschen var upptagen & jag är verkligen redhead nu. En sak jag verkligen vill berätta när jag ändå uppdaterar är att jag är så glad över att min hy blivit bra. Äntligen! Peppar peppar. Jag har inte haft finnar på jättelänge. Jag rekommenderar neutrogena visibly scrub. Använder den 2 ggr om dagen, men varje dag skrubbar jag inte hårt. Sedan har jag börjat använda ansiktskräm, en som tillför ren fukt. Antagligen berodde mina hudproblem på att jag trodde jag hade fet hy & använde produkter mot det men inte tillförde fukt. Därför gjorde min hy uppror. Just nu kär jag med en budgetkräm från Nivea, kostade ca 100:- på Kicks. Näste gång funderar jag på något dyrare. Förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0