Söndag

Idag har vi varit hos svärmor, druckit kaffe & skrattat. Det är en riktigt fin höstdag, lite småkyligt men det går an med vinterjackan. Funderar forfarande på hur jag ska överleva vintern. Önskar att jag var en björn & fick lov att gå i ide. Hur skönt vore inte det? Jag har börjat packa lite smått inför Växjöresan på tisdag. Mössan & väntar får följa med. Det är nog hur kallt somhelst när vi beger oss vid fyratiden på morgonen. Änglatofflor ligger överallt & det finns mycket jag kan pyssla med här hemma. Men idag skiter jag i allt :) Det blir soffmys med katterna. Igår fick jag den försenade presenten av älskade bror & mamma. Dynamisk psykiatri. Jag är så glad över den boken. Där står allt. I skolan jag går har de inget krav på böcker man måste använda sig av. Vi får referenslitteratur som vi kan använda oss av. Men Roger tipsade om Dynamisk & klinisk psykiatri, om vi ville investera i två böcker som vi har nytta av för resten av livet. & jag har båda nu, yes! Up next; soffmys med täcket, Ville & boken :) Ciao

Måste bara tillägga att jag gosat med världen goaste hund idag. Kiki Dee. Alla med förutfattade meningar om raser som pitbull/amstaff/engelsk staffordshirebullterrier borde träffa denna underbara hundjäkel. Pusskalas för hela slanten. Det finns ingen mer kärleksfull hund än hon. Jag har gosat med två underbara amstaffar rättare sagt. Mor & dotter. Men Kiki Dee är en riktig pussis. Slutligen vill jag säga: ett skott i pannan skulle sitta fint på de jävlar som använder sig av hundar som någon slags penisförlängare. Det är människorna som "uppfostrar" dessa hundar som är monster, inte hundarna! Likaväl som det finns människor som är labila & med psykiska störningar så finns det hundar som är så. MEN överlag är dessa raser egentligen inte värre än någon ras. Inför åldergräns, hundkörkort eller vafan som helst. Det är djurplågeri att prägla en hund med kamp & göra den till något den inte är. FUCK YOU alla losers som måste ha en hund vid er sida för att spela tuffa. Köp ett knogjärn istället!


Detta är Bella. Bilden har jag stulit från Hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0