Torsdag

Jag vaknade innan klockan idag & har satt fart med tvättandet. Jag borde försöka få något i magen till min tablett, men jag är inte sugen på något vi har hemma. Mår fortfarande inte bra. Nätterna är hemska, jag tror nästan att jag ska dö vareda natt. Vad är det för en hemsk huvudvärk jag fått, som inte riktigt går att sätta fingret på? Varför är jag så fruktansvärt känslig för ljud? & varför är jag så stel i nacken att jag inte kan böja mitt huvud framåt? Borde jag inte vara bättre nu, eller iallafall på bättringsvägen? Det är ju den femte dagen med dessa piller. Jag har missat mycket denna vecka. Skulle börjat träna i måndags, träffat gruppen på bibban, börjat arbetet om hjärtinfarkt tillsammans med Elin & städat hos Gun & Börje. Fuck! Imorgon ska jag lämna Ville hos doktorn klockan 8.15, sedan ringer dem när han vaknat till liv. Vad tomt det kommer bli utan hans prrrrrrr här hemma.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det kan inte va så att du har fått hjärhinneinflamtion eller va sjutton det heter?

Jag hade med en fruktansvär huvudvärk för ett tag sen som satt i över en vecka o jag hade ont i nacken med..

Krya på dig!Kram

2009-10-22 @ 14:17:15
URL: http://www.metrobloggen.se/thesoundoftears

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0