Många bullar i luften

Haha, ja det kan man lungt säga. Jag har en sats bullar på jäsning. När jag bakat ut dem & de ska jäsa igen på plåten ska jag köra igång nästa sats. När jag tar mig tid att baka tänkte jag att det är lika bra att slå på stort :) Jag fyller ju år på fredag & kommer ha främmande här. Sedan är ju bullar alltid bra att ha, inte sant? Gott att äta istället för frukost ;) Om jag ska summera denna dag lite fort så har jag hunnit med mycket. Klippte mig imorse, därefter begav jag mig till Elin för att vi tillsammans skulle justera arbetet. Bör tilläggas att vi är nöjda med vår insats, men fortfarande inte med plagiatet. Det är med andra ord inte fixat, försökt få tag på vår lärare idag vilket var omöjligt. Får ringa igen imorgon. Tiden bara sprang iväg. Vi hann med endel koppar kaffe, bullar & dammsugare. Mums. När jag var klar med skolarbete mötte jag upp älskling i affären & handlade de ingredienser som saknades till bullarna. & nu har jag somsagt fullt upp här! Uppdaterar troligtvis senare. Kanske visar min frisör som frisörgrannen fixade. Är själv nöjd. Känner bara ett sjukt ha-behär efter volymaster & dust it. Plikten kallar. So long fuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0