Onsdag

Idag är jag grinig. Det har inte blivit mycket sömn alls. & hur kul är det att tvingas kliva upp när man bara vill sova? De håller somsagt fortfarande på att "renovera" taket. Jag förstår inte varför dom måste väsnas så förbannat mycket. Förstår heller inte varför i helvete de måste börja klockan sju på morgonen, när de ändå inte håller på hela dagen. Jag är så förbannat frustrerad. Katterna däremot tycker det är lattjolajban att spana på gubbjävlarna. Eller inte Jeppe, hon ligger mest under soffan & är rädd.

Har tagit mig en dusch & diskat. Funderar på om jag ska pilla i mig någon frukost, jag är faktiskt hungrig. Men inget känns speciellt lockande att stoppa i munnen. Mår inte bra. Magen krånglar, den ständiga huvudvärken & smärta + stelhet i nacke & rygg. Kanske vore värt att gå på en helkroppsundersökning? Jag är i stort behov av massage! Åh. Det får vara allt för denna gång. För just nu iallafall. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0