FRIDAY IM IN LOVE

Jag sov så sjukt dåligt inatt, vaknade minst en gång varje timma & kollade på klockan. Låg kvar i sängen till straxt innan två & det får mig alltid att känna mig lika värdelös. Ändå gör jag om det. gång på gång. Dag efter dag. Egentligen hade jag inte så mycket planerat idag, så vad spelar det för roll? Det är jullov fortfarande. På måndag börjar verkligeheten igen. Min älskling är hurtbulle & tränar men borde väl komma hem snart tycker jag, själv håller jag på i tvättstugan. Har diskat, bäddat rent & pysslat lite här hemma. Idag blir det foliebakad vitlöksfisk med potatis till. Kollat på nya studiehandledningen. Detta är verkligen min kurs. Jag älskar´t. Min grupp ska skriva om sociala beteendestörningar hos barn & ungdomar. Sedan ska man läsa en bok som hör till ämnet (jag vet redan vilken bok jag ska läsa. Den handlar om självskadebeteende & anorexia.) + göra ett studiebesök som har med kursen att göra. Funderar på vart jag ska göra mitt studiebesök. På ett ungdomshem? På psyk? tänker så hjärnan knakar. HAHA!

Jag är fikasugen.


Kommentarer
Postat av: sarase

Hej tjejen! Ja det va verkligen länge sen! Du verkar trivas i skolan verkar det som :)det där lät riktigt intressant..o med studiebesök :D Vi ska börja läsa om socialt arbete om barn o ungdomar nu. Me like like like :) Hur mår du annars då? Med mig är det helt ok! Är överexhalterad över att vi åker till Thailand om 1 vecka..det blev en sista minuten resa!Plugget går bra, det e nog lite svårare än vad jag trott men jag tror det beror på att kroppen inte mår bra så jag har inte samma möjlighet att koncentrera mig som andra fysiskt friska. Men jag har hittat en bra sjukgymnast nu så det ska gå åt rätt håll nu :) Kram till dig

2010-01-08 @ 19:42:59
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0