Måndagkväll

Tackvare att det bankades, borades & bilades vaknade jag på fel sida. Dock försökte jag göra det bästa av dagen när jag surat klart. Så sjukt frustrerande att vakna efter sju på morgonen av världens jävla oväsen! Såhär kommer det att vara i några månader framöver. Hur ska jag stå ut? Kommer att bli galen. Plugga är uteslutet, det går inte här hemma. Fuck alltså! Sov till & från på soffan fram till klockan ett ungefär. Kändes som hela dagen var förstörd men jag slet med R ner till stan för att titta lite. Sedan blev det en liten el nacho på donken. Vet inte varför men jag är besatt av den. Synd att den bara kommer & går. Har du inte smakat den, gör´t! Funderar härnäst på att ta mig en varm dusch & värma min frusna stackars kropp. Kanske passa på att göra inpackning av hår & ansiktsmask, raka benen med? Bara för att ha en anledning till att vara kvar i duschen läääänge. Fortfarande snusfri. Det ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0