Tisdag

Min dag började för många timmar sedan även om många kanske tror att jag sovit tills nu. Eftersom jag lyst med min frånvaro både på msn & varit dålig med att uppdatera bloggen. Mötte upp R vid halvtolv-tiden för en fika/lunch. Kände direkt jag klev upp att jag hade lite träningsvärk. Främst i magen. & det är väl bra? Då gav det förhoppningsis resultat igår. Suttit & kollat på dagens schema för att se om det finns något jag kan göra idag. Funderade på aerobic styrka eller yoga. Är supertaggad! Imorgon blir det iallafall gympa med Madde & på fredag ett spinningpass. Önska mig lycka till & att jag kommer levande därifrån. Min sötsambo ville att jag skulle följa med honom för att träna på badhuset. & jag funderar på att eventuellt göra det idag. Då blir det lite styrka. Jag har styrka på mitt kort på friskis med men jag tänkte att min sambo får lära mig lite, innan jag går ensam till friskis. Pinsamt ju. Tänk om jag liksom sätter mig bak & fram på en maskin eller nåt. Det vet man aldrig med mig liksom. De borde ju ha snarlika maskiner så att jag iallafall har ett hum om hur de fungerar. Sen ligger det nog lite i också att jag vill impa på min sambo ;) Haha! Han är ju sååå stoolt för att jag äntligen kommit igång. Nu ska jag logga in på fronter & chatta med mina kära vänner i basgrupp 4.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0