Söndag, underbara jävla söndag

Jag tänker inte be om ursäkt för att jag inte bloggat flitigt idag. Men det hade ni väl inte förväntat er? För visst är ni fullt medvetna om att jag har ett liv? Dagen har spenderats under solen i parken till att börja med. Sedan begav vi oss till mårn & mötte upp Hanna, Kenny, Dick & ett gäng grabbar. Solen tog rejält kan jag lova. JAG ÄLSKAR SOMMAR! Väl hemma på kvällskvisten började jag städa & fick ett hysteriskt utbrott på dammsugaren. Nu ska jag ta mig en svalkande dusch & vänta på att klockan blir dags för ett PW. Har faktiskt hunnit med att tvätta massvis tvätt & packa ner kläder & linne som vi inte använder just nu ändå. Jag längtar tills vi flyttar. Har jag sagt det? ;) Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0