Det löser sig alltid :)

Jag har haft en väldig ångest över saker jag egentligen inte kan påverka alls. & det är så himla skönt när det släpper. En sten har lättat från mitt hjärta & jag kan äntligen andas ut. Puh. Jag har nojat över att jag kommer få IG på sommarkursen, att det kommer resultera i att jag inte får något csn för höstterminen då vanliga plugget fortsätter. Detta skulle alltså innebära att jag inte hade haft möjlighet att fortsätta plugga vilket i sin tur hade förstört mitt liv. Men idag fick jag besked att jag är beviljad csn höstterminen. Vilken lättnad!

Alla människor hanterar sin oro, ångest, ilska & sorg. Ja, egentligen alla känslor som hör livet till - på olika vis. Då vill ni såklart veta hur jag hanterat den ångest jag känt senaste tiden va? Genom att impuls-söka massa jobb. (Det strulade ju till sig, så jag jobbar endast 5 veckor i sommar. Hade räknat med 8 veckor.) Det roliga är att jag sökte ett jobb igår & när jag kikade "jobb-mejlen" såg jag att jag är erbjuden intervju. Ih! Jag har egentligen inga förhoppningar, men det skulle vara spännande om jag fick det. Inom vilket område undrar ni? Psykiatri såklart! :) Åh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0