Kära grannar


(Lånad.)
Man kan skratta gott åt lappar. Jag är väl egentligen ingen lappmänniska. Stör mig på småsaker & svär för mig själv eller tar ut min frustration på stackars Niklas. Tills droppen rinner över. Det finns en viss gräns för vad som är acceptabelt. Tre söndagar i rad har jag bitit ihop trots att jag kokat av ilska. Ni har redan gissat att det handlar om tvättstugan va? När jag klivit in i torkrummet för att hänga tvätt ligger damm, ludd, skit - you name it. Över hela fucking golvet. Det kan omöjligtvis blivit städat sedan jag var där senast för en vecka sedan. Jag ska erkänna, ibland fuskar jag & torkar inte alltid golven. Men sopa upp allt, det gör jag fan i mig jämt! Idag fick jag ett raseriutbrott & tog moppen & skurhinken. Ni skulle sett vattnet, vidrigt så in i helvete! Vad utlöste då detta? Jo, jag tappade ner ett nytvättat vitt påslakan. Det blev svart på den lilla stunden det låg på golvet. Snacka om vidrigt torkrum! Därför ska jag nu skriva en söt lapp till mina kära grannar.




Kommentarer
Postat av: tobbs

hej, fin blogg :) allt bra?

2010-06-20 @ 19:29:20
URL: http://tobbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0