Godkväll

Min älskling hade lagat korvstroganoff till mig, så det vara bara att hugga in efter träningen. Det var ett grymt bra pass idag, jag var helt slut när jag gick därifrån. & då känns det alltid bäst. Det fick bli en hårfärg & så fick skjortan följa med mig hem. Äntligen! Som jag gått & flirtat med den. Haha! Nu tänkte jag ta mig en dusch + färga håret. Under tiden färgen verkar tänkte jag raka benen, måla tånaglarna & städa badrummet.

Sedan måste jag kolla upp försäkringar, mejla Emma angående studiebesöket & packa skolväskan till imorgon! Det ska bli så kul att se alla jävlar igen! Imorgon ska jag ringa Jeanette angående jobbet! Min chef ringde idag & sa vad min lön kommer att ligga på.  & jag kommer att gå introduktion ganska snart, sedan sätter jag fart som timvikarie när de behöver mig. I sommar kommer jag att gå på schema iallafall. Med den anledningen måste jag ringa CSN! Alternativt mejla dem. Mitt fribelopp är ca 48000:- Men om jag jobbar extra redan nu & heltid i sommar kommer jag kanske passera den summan (per halvår). Måste ta reda på vad som händer då. .

Imorgon - desperate housewives!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0