Solen skiner, himlen är blå

Jag funderar på att inviga min brassestol - utomhus! För hittills har den bara använts inne. Katterna blev också överförtjusta i den. Min plan för dagen är att packa ner en bok & bege mig mot parken för att lapa lite sol, läsa & bara njuta av denna underbara torsdag. Det låter inte som en dum idé va? Ikväll är det afro som gäller. Jag har sett fram emot det hela jäkla veckan. Gissa om jag är taggad? Hade tänkt ta sovmorgon idag men det gick inte så bra eftersom jag vaknade pigg som fan innan åtta. Det var liksom sådär omöjligt att somna om. & det beror nog tillvissdel på vädret. En sånhär dag vill man inte slösa bort. Speciellt inte när man vet att man kommer att jobba hela sommaren. Nu ska jag sätta på kaffe till mig & mitt snyggo! Som jag älskar så förbannat mycket. Ih!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0