Hellu-lu

Hemma igen! Handlat något jag ska ha på mig imorgon på Mäddies födelsedagskalas :) & så har jag handlat hudvårdsprodukter för en hel förmögenhet. Okej, riktigt så illa är det inte. Bara nästan. Jag & älskot ska ha en egen liten spa-kväll. Vi ska bada med badbrus, kanske dricka ett glas vin? & jag har investerat i ansiktsmasker, scrub & ansiktsvatten som vi ska göra oss snyggare med.

Och så ska vi äta såklart. Det jag drog iväg för att handla ingredienser till förut. Vill ni veta vad det är jag ska laga till ikväll? Tänkte att recept kan väl vara kul. Ibland står man ju liksom där med noll fantasi & lagar samma mat om & om igen. Omväxling förnöjer, på många vis tycker jag.

Här har ni receptet. Jag återkommer med en liten rad om vad jag tyckte om maten sen.

Jag gillar att skriva om vad som än faller mig in att skriva om. Min blogg är väldigt varierande från dag till dag. En del dagar är det dåligt med uppdatering medan andra är helt fullspäckade att ni måste tro att jag inte gör något annat än att blogga? Haha! Det du kan läsa om i min blogg är saker som stör & berör. Shopping & kläder, inredning & hem, matlagning & recept, katter, musik, vänskap, kärlek, drömmar & i stortsett allt som hör min vardag till. Magen kurrar, det måste åtgärdas snarast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0