Min söndag

Igår var jag på Maddies födelsedagsfirande, men ringde älskot & blev hämtat runt elvatiden när de andra skulle ut. Det blev 2 cider & en halvliter vin. Precis lagom. Mådde fruktansvärt illa när jag kom hem & la mig i sängen för att läsa aftonbladet. Slog ihop av utmattning & tristess ganska omgående. Vaknade pigg & väldigt sugen på svampplockning. & det är väl så jag spenderat min dag. I skogen. Hittade massa svamp! Kvällen har spenderats med att rensa svamp i oändlighet & faktiskt så har jag spenderat en evighet med att hjälpa min älskade bror. Dock misslyckades jag & jag känner mig totalt misslyckad bara därför. Detta är en snabb uppdatering, nu vet ni att jag lever. Sitter vid mitt miniköksbord med Ville som gillar råa trattisar. Dags att återgå. Annars vet jag att jag lär spendera natten vid mitt köksbord med svamparna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0