Dagens händelser

Jag var nere på stan för att handla present åt min Maddie förut :) & jag hittade vad jag sökte. Kunde inte låta bli att handla lite saker åt mig själv också. Sprang förbi myrorna när jag ändå var i farten & fyndade. Jag älskar verkligen budskapen på deras papperspåsar som kostar 3:- För att inte tala om flyttkartongerna! Aw.

Jag har bacillskräck. Men för ett tag sedan när jag pratade med en kär vän om att köpa begagnade saker som man exempelvis äter eller dricker ifrån ändrades min åsikt. Vet ni varför? Isåfall kan jag sluta gå på restaurang, jag kan sluta fika ute! Allt är begagnat men det är DISKAT. Så tack älskade vän. För att du gjorde mitt liv mindre komplicerat. Du vet vem du är.


Kommentarer
Postat av: Linnea

fin blogg, med det skulle vara roligare med fler bilder (:

2010-09-29 @ 19:19:38
URL: http://basketmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0