Godkväll

Jag sitter i mitt vardagsrum med inte mindre än 12 olika ljuskällor i form av lyktor. Det jag älskar med hösten är att mysa under en varm filt med en kopp te & massvis ljus överallt. Aw. Drog med mig Niklas förut & "mellanhandlade". Det blev inte riktigt en storhandling, för jag hade ingen inköpslista med mig. Handlade lite på måfå. Sånt som inte finns i närheten liksom :) Men det gick på en slant ändå. Dyrt att leva!

Imorgon ska jag ta en att-bara-vara-dag. Känner för att ta dagen som den kommer. Träna om jag känner för´t, kanske storstäda? Återstår att se vad som faller mig in. På torsdag är planen att träffa Saris. När man pratar om trollen. HAHA! Vem tror ni jag springer på när jag handlar? Jo, ingen mindre än Sara. Så det blev kramkalas. IH!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha yeees vilket härligt möte bland köttfärsen!!

2010-09-28 @ 22:33:39
Postat av: Leeni

Jag börjar undra när du har tid att plugga? :D

2010-09-29 @ 09:29:11
URL: http://HTTP://LEENINJO.BLOGG.SE
Postat av: Anonym

Leena: Jag ligger alltid före tidsmässigt, så jag har massa dötid.

2010-09-29 @ 10:58:32
URL: http://fittdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0