Mitt sista blogginlägg som tjugotreåring

Så jävla skönt att allt är klart inför morgondagen! Eller. . nästan. Niklas deadline på tavlor & sånt var idag, men han fick dispans till imorgon, snäll som jag är. Så det ska han styra med på förmiddagen medan jag dammsuger & svabbar av golven. Tårtan är klar, snacksen till kvällen är inhandlat, likaså alkoholen. Kladdkakan & den cheesecake som jag ska bjuda på under dagen också. Håret är tonat, benen är rakade & ögonbrynen håller på att färgas i skrivande stund. Tånaglarna är lila. Imorgon åker lösnaglar på med samma färg.

Jag vet exakt vad för kläder jag ska ha på mig när jag firar med familjen. En blommig klänning. Den hänger på en galgen i badrummet redo att hoppa i. Vad jag ska ha på mig när vännerna anländer & det nalkas förfest & utgång är hemligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0