Som julafton!

Hämtade mina fem paket förut. Det som anlände till mig var en stickad tröja, poncho & en enkel svart topp som är hur skön somhelst + 3 pack string & 3 pack hipsters i organic cotton. Grymt sköna! Men det jag blev gladast för var vår svarta ryamatta som jag nu fått dit under vardagsrumsbordet med hjälp av sambon :) Vilket kap alltså! Kunde inte vara nöjdare. Blev sjukt nöjd med min plommonfärgade löpare till vardagsrumsbordet & de plommonfärgade ryamattorna till sovrummet också. Ni som kommer hit på lördag får se mina fina saker & hur bra de passade i vårat älskade hem.

Nu ska jag fortsätta med mitt pyssel tills Niklas ropar att maten är klar. Det blir min favoriträtt. Gissa?! Yes, korvstroganoff. Jag älskar älsklings korvstroganoff. Ih!

För er shoppingsugna bjuder jag här på rabattkoder till ellos.se som gäller till den 31/12 2010.

224101 - 250:- rabatt, om du beställer för 1000:-

224102 - 400:- rabatt, om du beställer för 1300:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0