Tack för all uppvaktning!

Ett stort tack till de vänner som förgyllde min födelsedagskväll. Det blev vin, mycket skratt, självklart fotografering, presentöppning, kladdkaka & tårta i stora lass, chips + morots & gurkstavar med dipp. Hur fina är inte mina vänner? Aw. Maddie hade köpt en ljuslykta med ett lila ljus, det passade perfekt i vårt vardagsrum! Jonnis hade bakat mig en tårta & köpt mig en flaska vin som skulle vara väldigt gott! Jonna hade köpt massa lotter, dock blev jag inte miljonär & jag fick också världens finasta kakfat av henne. Rebecka hade lagt på minnet att jag sedan en evighet önskat mig samlingsboxen Kent släppte för ljusår sedan. Hur jävla gulligt är inte det? :) Utgång med dans blev det efter midnatt & Saras Toni satt i dörren & jag fick gå in gratis. Tack! Kvällen slutade för min del vid två då jag fått nog av blinkande lampor & tequila. Stod i garderoben en evighet för att få ut min jacka, sedan gick jag på högklackat ensam hem till Kneippen. Det var en fin födelsedag.











Snyggaste kortet!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha, sista kortet var ju bäst. Niklas rockar ju som fotograf.

2010-09-29 @ 01:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0