Träningen är igång!

Nu väntar jag på att älskot ska servera mig mat. Det blir korvstroganoff med ris, för det var jag galet sugen på efter träningen! Jajjamän, idag satte jag igång med träningen efter ett långt uppehåll. Det var grymt jobbigt. Jag & Maddie var på ett medel-pass. Jag ska ta det lungt med träning i helgen, men på måndag blir det AFRO. Hell yeah! Love love love. Hela denna dag har spenderats tillsammans med världens bästa Maddie, som egentligen förtjänar ett eget inlägg. & det kommer såsmåningom. Vi har haft en helt underbar dag. En Idis & Maddis dag! Ih! Vi har hunnit det med mesta idag kan man säga. Grillade på min balkong & maten blev perfekt. & efter träningen på kvällskvisten blev det en solning på nordic club. Jag brände mitt ass! En sak som förvånade mig var en lapp som hängde där på väggen. . Att det är konstaterat att det inte finns något samband mellan malignt melanom & solariesolning & att en thailandsvistelse är som att sola 250 ggr i ett solarie. WFT?!


Kommentarer
Postat av: Leenin

Vilket pucko kan ha satt upp den lappen? :D

2010-09-03 @ 09:57:57
URL: http://leeninjo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det undrar jag också. Hade velat ta ett snack med den jäveln!

2010-09-03 @ 17:43:13
URL: http://fittdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0